Την δική της απάντηση έδωσε η Red Bull στο Βελγικό gp με τον Sebastian Vettel να επιστρέφει στο ψιλότερο σκαλί του βάθρου ύστερα από τρία gp και τον Mark Webber να ολοκληρώνει το 1-2 για την Αυστριακή ομάδα. Βάθρο για Button, εγκατάλειψη για Hamilton, και πολύ καλό αγώνα από τον Schumi που κατάφερε να ανέβει στην Πέμπτη θέση.
Αρκετά θεαματικό ήταν το φετινό gp του Spa με αρκετές προσπεράσεις αλλά και επαφές μεταξύ των μονοθεσίων από την εκκίνηση κιόλας. Ο Sebastian Vettel σε γενικές γραμμές δεν δυσκολεύτηκε να πάρει την νίκη, και ύστερα από το Ευρωπαϊκό gp επέστρεψε και πάλι στο ψιλότερο σκαλί του βάθρου. Αυτή ήταν η 7η νίκη του Γερμανού πρωταθλητή που πλέον βρίσκετε μια ανάσα από τον δεύτερο συνεχόμενο παγκόσμιο τίτλο του.
Επιπλέον η δεύτερη θέση του Webber (το πρώτο 1-2 της Red Bull για φέτος) μάλλον επιβεβαίωσε την ανωτερότητα της Red Bull που και αυτή βρίσκετε πλέον μια ανάσα από το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Τρίτος τερμάτισε ο ταχύτατος Jenson Button που με σωστή στρατηγική κατάφερε από την 13η θέση να ανέβει στο βάθρο ύστερα από ένα σερί προσπεράσεων.
Ο αγώνας…
Αρκετά επεισοδιακή ήταν η εκκίνηση καθώς ο Rosberg κατάφερε να περάσει πρώτος, την ίδια ώρα που ο Mark Webber για ακόμα μια φορά έκανε κακή εκκίνηση χάνοντας αρκετές θέσεις. Το μεγάλο λάθος στην εκκίνηση έγινε όμως από τον Bruno Senna αφού έχασε τα φρένα στην πρώτη στροφή (κλείστηκε πολύ) με συνέπεια να πέσει πάνω στον Jaime Alguersuari καταστρέφοντας την εξαιρετική προσπάθεια και τον δύο στις κατατακτήριες δοκιμές. Στο συμβάν επαφή είχε και ο Alonso ενώ πιο πίσω αρκετά μονοθέσια μπλέχτηκαν σε επαφές ήτε μικρότερης ήτε μεγαλύτερης έκτασης.
Οι δύο Ferrari περάσανε αμέσως τον Lewis Hamilton ενώ ο Schumacher ανέβηκε πολύ γρήγορα στην 13νη θέση. Το βραβείο όμως καλύτερης εκκίνησης (πέρα από τον Rosberg) πηγαίνει στον Sebastian Buemi που ανέβηκε στην 6η θέση. Η κατάταξη μετά έναν γύρο ήταν Rosberg, Vettel, Massa, Alonso και Hamilton.
Νωρίς-νωρίς οι Webber και Button απαλλάχτηκαν από την υποχρέωση της μέσης γόμας την ίδια ώρα που ο Massa δεχόταν την έντονη πίεση του Alonso και ο Rosberg του Vettel. Τελικά και οι δύο κατάφεραν να περάσουν με τον Hamilton να εκμεταλλεύεται την “αψιμαχία” μεταξύ Alonso και Massa περνώντας και αυτός τον Βραζιλιάνο.
Το σημείο που σημάδεψε το πρώτο μέρος του αγώνα αναμφίβολα ήταν το ατύχημα του Lewis Hamilton με τον Kamui Kobayashi που έδωσε πρόωρο τέλος στον αγώνα του Βρετανού. Δεν μπορεί να αποδοθεί απόλυτη ευθύνη σε κάποιον αλλά μάλλον ο Kobayashi θα έπρεπε να ήταν περισσότερο προσεχτικός αφήνοντας χώρο στον Hamilton.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνιση του στην πίστα και όλοι έσπευσαν να αλλάξουν ελαστικά. Στο μεταξύ ο Buemi εγκατέλειψε ύστερα από τη επαφή του με τον Perez, με τον Μεξικανό να παίρνει ποινή καθώς θεωρήθηκε υπαίτιος. Τελικά λίγο πιο μετά εγκατέλειψε και αυτός. Εγκατάλειψη είχαμε και για τον Daniel Ricciardo την στιγμή που το safety car βρισκόταν στην πίστα. Σε εκείνο το σημείο ο Alonso πέρασε μπροστά από τις δύο Red Bull ενώ ο Schumacher είχε ανέβει έβδομος. Πίσω του βρισκόταν ο Jenson Button με την μοναδική Mclaren που συνέχιζε τον αγώνα.
Η επίθεση του Button…
Με το που το safety car αποχώρησε ο Sebastian Vettel πέρασε τον Alonso και άρχισε να απομακρύνετε μπροστά. Σε εκείνο το σημείο ο Jenson Button εκμεταλλευόμενος την καλύτερη διαχείριση στα ελαστικά του άρχισε να κινείται πολύ γρήγορα. Εκεί άρχισε και ένα σερί προσπεράσεων με πρώτο θύμα τον Michael Schumacher στην κλειστή της Bus stop. Επόμενος ήταν ο Adrian Sutil ενώ μετά ήταν η σειρά του Felipe Massa, με τον Jenson Button να πραγματοποιεί ένα εξαιρετικό προσπέρασμα επί του Βραζιλιάνου. Μετά πέρασε εύκολα και τον Nico Rosberg και τότε άρχισε να πλησιάζει το group του βάθρου.
Σε αυτό το σημείο ρόλο έπαιξαν και οι στρατηγικές αφού οι Vettel και Alonso αντιμετώπιζαν προβλήματα φθοράς με τα μαλακά ελαστικά, ενώ ο Webber φορούσε την μεσαία γόμα. Από την άλλη Ο Button φορούσε και αυτός την μαλακή γόμα αλλά ο μαλακός τρόπος οδήγησης του τα προστάτευσε καλύτερα.
Όλοι χρωστούσαν από ένα pit stop με την αρχή να κάνει ο Alonso στον 30ο γύρο, με τον Ισπανό να βάζει την μεσαία γόμα. Το ίδιο έκανε τόσο ο Vettel ένα γύρο μετά όσο και ο Webber που φόρεσε ξανά την μεσαία γόμα. Ο Button με την σειρά του επέλεξε να φορέσει ξανά την μαλακή..
Ο Webber μέσα σε τρείς γύρους έπιασε τον Ισπανό και κατάφερε να τον περάσει έτσι ώστε να χαρίσει στην Red Bull το δεύτερο φετινό της 1-2, ενώ σαν να μην έφτανε αυτό για τον Alonso, o Button κατάφερε επίσης να τον περάσει θέτοντας τον εκτός βάθρου ύστερα από ένα σερί πέντε αγώνων. Μάχη είχαμε και μεταξύ των δύο Mercedes με τον Schumacher να περνάει τελικά τον Rosberg για την Πέμπτη θέση. Αξίζει να αναφερθεί όμως πως ο Rosberg είχε πάρει οδηγία να φυλάξει τα καύσιμα του ώστε να τερματίσει τον αγώνα.
Έτσι η καρό σημαία βρήκε την Red Bull να κάνει το 1-2 και τον Vettel να επιστρέφει στις νίκες, τον Jenson Button σε ένα γενναίο βάθρο ενώ εκκίνησε από την 13η θέση, τον Fernando Alonso στην τέταρτη ενώ σε κάποιο σημείο έδειχνε ικανός και για την νίκη, ενώ την πεντάδα ολοκλήρωσε ο Michael Schumacher που έκανε και αυτός έναν πολύ καλό αγώνα εκκινώντας από την τελευταία θέση.
Στην έκτη θέση τερμάτισε ο Nico Rosberg, στην έβδομη ο Sutil που συνέχισε το σερί τον καλόν εμφανίσεων για την Force India, στην όγδοη ο Felipe Massa (ήταν άτυχος καθώς αναγκάστηκε να μπει μια επιπλέον φορά για να αλλάξει τα ελαστικά του καθώς δεν είχαν σωστή πίεση), στην ένατη ο Vitaly Petrov, ενώ την δεκάδα ολοκλήρωσε ο Pastor Maldonado που κατάφερε να πάρει τον πρώτο του βαθμό στην Formula 1.
Έτσι στην βαθμολογία, με επτά αγώνες να απομένουν, ο Vettel πλέον απολαμβάνει μια διαφορά 92 βαθμών από τον δεύτερο Mark Webber. Ο Button πέρασε τον Hamilton στην βαθμολογία ενώ στους κατασκευαστές η Red Bull πλέον βρίσκετε 131 βαθμούς μπροστά από την Mclaren.
Επόμενος αγώνας είναι αυτός στην Mona στις 9-11 Σεπτεμβρίου.
Τα αποτελέσματα
Οι βαθμολογίες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου