Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

ΝΕΑ: Λίγο πριν από την Σιγκαπούρη..


Ο μαγικός κόσμος της Formula 1 βρίσκετε στην Σιγκαπούρη για τον επόμενο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Ας δούμε μερικές δηλώσεις για το τι περιμένουν οι ομάδες από τον αγώνα αλλά και ποιες θα είναι οι βελτιώσεις που θα έχουν ορισμένες εξ αυτών.

Αισιόδοξος για τον αγώνα της Σιγκαπούρης εμφανίζετε ο Διευθυντής της Mclaren Martin Whitmarsh. Ο Βρετανός περιμένει έναν αγώνα αρκετά ηλεκτρισμένο όπως τον χαρακτήρισε. «Πηγαίνουμε στην Σιγκαπούρη αισθανόμενοι πολύ ενθαρρυμένοι σε σχέση με την δυναμική του μονοθέσιου μας. Είμαστε αρκετά τυχεροί που στην Mclaren διαθέτουμε δυο οδηγούς που δεν είναι ποτέ ικανοποιημένοι με το να μένουνε πίσω από άλλα μονοθέσια. Με την προσθήκη και του DRS θα πρέπει να περιμένουμε ένα πραγματικά ηλεκτρισμένο τριήμερο. Η πίστα είναι φαρδιά αρκετά ώστε να δώσεις κλειστές μάχες ρόδα με ρόδα και ειλικρινά αυτό ελπίζω να δούμε».

Ο Sam Michael μίλησε για τις βελτιώσεις που θα έχει η Williams στην Σιγκαπούρη. «Θα έχουμε αναβαθμισμένο διαχύτη μαζί με μια καινούργια αεροτομή.  Θα τα δοκιμάσουμε και τα δύο την Παρασκευή», είπε ο Αυστραλός που θα βρεθεί για τελευταία φορά, ύστερα από 11 χρόνια, στα box της Williams.

Καινούργια κομμάτια θα έχει και η Team Lotus στην Σιγκαπούρη… «Θα αγωνιστούμε με την μέγιστη κάθετη δύναμη έχοντας καινούργιο πάτωμα και καινούργιο διαχύτη. Επίσης θα χρησιμοποιήσουμε μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα για τα  εμπρός φρένα ώστε να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα ψύξης που ίσως υπάρξουν», είπε ο Mike Gascoyne.

Αισιόδοξος και ο Nico Rosberg που βλέπει την Mercedes βελτιωμένη στα τελευταία gp. «Έχουμε κάνει ένα καλό βήμα με το μονοθέσιο στα τελευταία gp και ελπίζω να έχουμε αυτό το πλεονέκτημα και στην Σιγκαπούρη. Τερμάτισα δεύτερος  στον πρώτο αγώνα που διεξήχθη εδώ το 2008 οπότε έχω καλές αναμνήσεις. Η πίστα από μόνη της είναι διασκεδαστική ενώ έχει και αρκετές προκλήσεις».

Η Sauber στοχεύει στους βαθμούς αφού έχει να καταφέρει να μπει στην βαθμολογούμενη 10άδα από το Γερμανικό gp. «Η Pirelli θα μας παρέχει την μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα, όπως και στην Ουγγαρία. Αισθανόμαστε πως αυτά τα ελαστικά μας βολεύουν περισσότερο σε σχέση με αυτά που είχαμε στα τελευταία 2 gp. Θα πρέπει να εξετάσουμε την ισορροπία ώστε το αυτοκίνητο να έχει την ικανότητα να απορροφά τις προσκρούσεις και  τα kerbs. Δοκιμάσαμε κάποιες νέες χαρτογραφήσεις στην Monza και τις έχουμε εξελίξει περισσότερο για την Σιγκαπούρη», είπε ο Τεχνικός διευθυντής της Sauber James Key.

Ο Διευθυντής της Renault Eric Boullier αισθάνεται αισιόδοξος πως η Renault μπορεί να κατασκευάσει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο στο ξεκίνημα της χρονιάς.

«Για να είμαι ξεκάθαρος πιστεύω  ότι η πρώτη μου ικανοποίηση για φέτος ήταν το ότι ήμασταν ικανοί να παράγουμε ένα αυτοκίνητο στο ξεκίνημα της χρονιάς που ήταν ικανό να παλεύει για το βάθρο. Αυτό σημαίνει πως έχουμε αρκετούς μηχανικούς, αλλά και την τεχνογνωσία, για να παράγουμε κάτι καλό. Τώρα καταλαβαίνουμε γιατί δεν μπορούσαμε να καλύψουμε την διαφορά στην ταχύτητα ανάπτυξης, αλλά είμαι αισιόδοξος πως την νέα χρονιά θα ετοιμάσουμε ένα καλό μονοθέσιο», είπε ο Boullier.

Όσον αφορά το gp της Σιγκαπούρης ο Τεχνικός διευθυντής της Renault James Alison πιστεύει πως η R31 δεν ταιριάζει στις πίστες δρόμου…  «Μονακό και Ουγγαρία δεν ήταν καλοί αγώνες για εμάς και η Σιγκαπούρη έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με αυτές τις δύο διαδρομές. Αισθανόμαστε πως έχουμε βελτιώσει κάποια πράγματα από τότε και πως μπορούμε να πετύχουμε κάτι καλύτερο, αλλά αισθάνομαι ανήσυχος για αυτό. Παρόλα αυτά εάν  έχουμε καλή απόδοση αυτό σημαίνει πως θα τα πάμε καλά και στους πέντε αγώνες που ακολουθούν».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου