Διαβάστε τι δήλωσαν οι πιλότοι μετά το τέλος των κατατακτήριων δοκιμών στην πίστα της Σιγκαπούρης.
Προβλήματα ανεφοδιασμού αντιμετώπισε ο Lewis Hamilton, ο οποίος δήλωσε πως σίγουρα είχε κάτι παραπάνω από αυτό που τελικά πέτυχε… «Μπήκα ώστε να ανεφοδιάσουμε το μονοθέσιο αλλά είχαμε κάποια προβλήματα τα οποία δεν μας το επέτρεψαν», είπε ο Βρετανός που για αυτόν τον λόγο δεν μπορούσε να κάνει δεύτερη προσπάθεια στο Q3. «Νομίζω πως θα μπορούσαμε να ήμασταν πάντως στην πρώτη σειρά σήμερα (χθές). Ο ρυθμός είναι καλός, εγώ αισθάνομαι καλά, οπότε από την τέταρτη θέση κοιτάμε μπροστά».
Ο Hamilton μίλησε και για το περιστατικό με τον Felipe Massa όταν προσπάθησε να τον περάσει πριν αρχίσουν τον πρώτο γρήγορο γύρο στο Q3… «Προσπαθούσα να περάσω και συνεχώς με έκλεινε και ξαναέκλεινε. Τελικά πέρασα», είπε ο Βρετανός που σχολίασε πως στον γρήγορο γύρο του έχασε και λίγο χρόνο όταν βρήκε μπροστά του τον Fernando Alonso.
Αντίθετα, ο Fernando Alonso δήλωσε πως έκανε τον καλύτερο φετινό του γύρο σε Q3: «Είμαι ικανοποιημένος με τις κατατακτήριες διότι νομίζω πως ίσως έκανα τον καλύτερο μου γύρο σε Q3 φέτος. Έδωσα το 120%, πήρα ρίσκα σε μερικές στροφές, αλλά αυτός ήταν ο μόνος τρόπος για να παλέψω για τις κορυφαίες θέσεις. Πιστεύω πως ένας τερματισμός στο βάθρο είναι μέσα στην δυναμική μας. Έτσι κι αλλιώς συνήθως τα πηγαίνουμε καλύτερα στους αγώνες παρά στις κατατακτήριες», είπε ο Ισπανός, σε αντίθεση με τον απογοητευμένο με την έκτη θέση teammate του Felipe Massa: «Η έκτη θέση δεν ήταν το αποτέλεσμα που στοχεύαμε αλλά θα πρέπει να το αποδεχθούμε», είπε ο Βραζιλιάνος.
Στο στρατόπεδο της Mercedes o Nico Rosberg δήλωσε πως δεν θα μπορούσε να πετύχει κάτι παραπάνω από την έβδομη θέση: «Έκανα έναν καλό γύρο.. νομίζω η έβδομη θέση ήταν το μέγιστο αποτέλεσμα. Εκκινώντας από την καθαρή πλευρά της πίστας ελπίζω να κερδίσω μερικές θέσεις και να μαζέψω μερικούς πολύτιμους βαθμούς», είπε ο Γερμανός, την ίδια ώρα που ο Michael Schumacher δήλωσε πως επέλεξε να μην κάνει δεύτερη προσπάθεια ώστε να φυλάξει ελαστικά.. «Διαλέξαμε να μην τρέξουμε στο Q3 ώστε να φυλάξουμε ελαστικά για τον αγώνα. Θεωρητικά αυτό θα μας δώσει πλεονέκτημα για τον αγώνα. Ήταν ένα υπολογισμένο ρίσκο. Όλα μπορούν να συμβούν και θα προσπαθήσουμε να εκμεταλλευτούμε κάθε πιθανή ευκαιρία», είπε ο Schumi.
Η Force India για πρώτη φορά είδε και τα δύο της μονοθέσια μέσα στην πρώτη δεκάδα.. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι από το σημερινό αποτέλεσμα. Νοιώσαμε από την αρχή ότι είχαμε την ταχύτητα να μπούμε στην 10άδα, αλλά κάτι παραπάνω από την 9η θέση θα ήταν δύσκολο», είπε ο Adrian Sutil ώστε να δικαιολογήσει την απόφαση της Force India να μην κάνει προσπάθεια στο Q3. «Θα δώσουμε μάχη για τις μπροστά θέσεις αλλά παράλληλα θα έχουμε το νου μας και στους πίσω μας. Οι Sauber μπορεί να είναι πίσω μας αλλά δείχνουν αρκετά δυνατές. Θα είναι κλειστή μάχη», είπε από την πλευρά του ο Paul di Resta που επίσης αμύνθηκε της επιλογής της ινδικής ομάδας να μην δοκιμάσει γύρο στο Q3 ώστε να φυλάξει φρέσκα ελαστικά.
Η Renault αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα στην Σιγκαπούρη. Η Γαλλική ομάδα από την Παρασκευή αναγκάστηκε να αφαιρέσει το νέο πακέτο που είχε φέρει διότι αντιμετώπισε προβλήματα υπερθέρμανσης. Ο Τεχνικός Διευθυντής της Renault James Allison παραδέχτηκε πως η Renault έχει χάσει 1,5 δευτερόλεπτο σε σχέση με την απόδοση στο Spa. «Παρότι ήρθαμε στην Σιγκαπούρη μετά από τις πολύ καλές εμφανίσεις σε Spa και Monza, αυτό το τριήμερο μας επανέφερε ξανά στην γη. Τόσο το προσωπικό όσο και οι οδηγοί εργάζονται συνεχώς ώστε να πάρουν το περισσότερο δυνατό από το μονοθέσιο, όμως τέσσερα δευτερόλεπτα διαφοράς στον γύρο δεν μαζεύονται από ένα ελατήριο ή κάτι σχετικό».
Ο Kamui Kobayashi απολογήθηκε στην ομάδα του για το λάθος που τον έφερε στον τοίχο της στροφής 10. «Κατέληξα στον τοίχο πράγμα που ήταν δικό μου λάθος. Αισθάνομαι πολύ λυπημένος για την ομάδα μου και ζητώ συγνώμη. Πάτησα πάρα πολύ επάνω στο kerb, το μονοθέσιο αναπήδησε πολύ ψηλά και έτσι κατέληξα στον τοίχο. Είχα σίγουρα την ευκαιρία να παλέψω για το Q3 αλλά δεν τα κατάφερα», είπε ο Ιάπωνας ο οποίος και στις ελεύθερες δοκιμές είχε δοκιμάσει τις ικανότητες της Sauber στο να ίπταται πάνω από τα kerbs του ίδιου σημείου. Δεν έμαθε ο Ιάπωνας…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου