Την ώρα που οι αντίπαλοι του Sebastien Loeb στην μάχη του πρωταθλήματος (και όχι μόνο) αντιμετώπιζαν διάφορης φύσεως προβλήματα, ο Γάλλος με σύμμαχο τα σύννεφα σκόνης και την χαμηλή ορατότητα που προσέφεραν στα αντίπαλα πληρώματα πήρε ισχυρό προβάδισμα για την συνέχεια του αγώνα.
Η πρώτη ημέρα του ισπανικού αγώνα περιελάμβανε 6 χωμάτινες ειδικές διαδρομές. Θεωρητικά αυτός που βγαίνει πρώτος έχει και το μειονέκτημα καθώς καθαρίζει τις ειδικές, όμως στην εν προκειμένη ο Loeb ήταν αυτός που επωφελήθηκε καθώς η σκόνη που σηκωνόταν ύστερα από κάθε πέρασμα μείωνε πάρα πολύ την ορατότητα των πληρωμάτων. Αυτό μάλιστα είχε και σαν αποτέλεσμα τα 2 λεπτά διαφοράς μεταξύ των πληρωμάτων που έμπαιναν στις ειδικές να γίνει αρχικά τρία, και στην συνέχεια τέσσερα.
Με την ολοκλήρωση των τριών πρώτων ειδικών διαδρομών (πρωινό loop)ο Sebastien Loeb ήταν αυτός που είχε το προβάδισμα 5 δευτερολέπτων σε σχέση με τον ταχύτατο Jari-Matti Latvala. Από την πρώτη ειδική κιόλας είχε τεθεί εκτός αγώνα ο Petter Solberg όταν έσπασε την ανάρτηση της DS3 του λόγο της μειωμένης ορατότητας. Την ίδια ώρα και ο Kimi Raikkonen αντιμετώπιζε προβλήματα στην 3η ειδική με τον κινητήρα της δικιά του DS3, και έτσι και ο Φιλανδός εγκατέλειψε νωρίς τον αγώνα.
Η τέταρτη ειδική ήταν “καταραμένη” για τον Sebastien Ogier. Ο Γάλλος δυσκολεύτηκε στην πρώτη ειδική διαδρομή αλλά μετά κατάφερε να κερδίσει τις δυο επόμενες και να μειώσει την διαφορά. Τελικά όμως στην τέταρτη είχε κλατάρισμά το οποίο του κόστισε περίπου 1,5 λεπτό. Αυτό τον έριξε στην τέταρτη θέση και πλέον δύσκολα θα δεί βάθρο εάν οι τρείς πρώτοι δεν έχουν κάποιο πρόβλημα στην συνέχεια.
Mikko Hirvonen |
Sebastien Ogier |
Την τέταρτη ειδική του αγώνα κέρδισε ο Latvala ο οποίος πήρε και για πρώτη φορά την πρωτοπορία του αγώνα. Ο Φιλανδός κέρδισε και την πέμπτη ειδική ανοίγοντας την διαφορά από τον δεύτερο Loeb στα 16 δευτερόλεπτα, όμως η νύχτα αποδείχτηκε σκληρή για τον Φιλανδό καθώς ο οδηγός της Ford ήταν το θύμα της έκτης ειδικής διαδρομής.
Το σκοτάδι την έκτης ειδικής σε συνδυασμό με την σκόνη μείωσαν πολύ την ορατότητα και ο Latvala δεν απέφυγε το μοιραίο λάθος. Ο Φιλανδός είχε έξοδο με συνέπεια να χτυπήσει το Fiesta σε πέτρες. Συνολικός χαμένος χρόνος περίπου 45 δευτερόλεπτα και η υπόθεση νίκη πλέον για τον Latvala δείχνει πολύ δύσκολη περίπτωση. 30 δευτερόλεπτα δεν είναι εύκολο να καλυφθούν σε σχέση με τον Loeb στην άσφαλτο. Πάντως ο Latvala αν δεν καταφέρει να περάσει τον Γάλλο, και η κατάταξη είναι όπως είναι τώρα, τότε θα κόψει ώστε να δώσει στον Hirvonen την δεύτερη θέση ώστε να κάνει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο damage control.
Έτσι ο Loeb, ο οποίος έμεινε μακριά από λάθη, και με σύμμαχο την σκόνη ολοκλήρωσε την πρώτη ημέρα στην πρώτη θέση και πλέον δείχνει να είναι το μεγάλο φαβορί του αγώνα.
Πίσω από τα τέσσερα εργοστασιακά πληρώματα της Citroen και της Ford ακολουθούν τα δυο Mini WRC των Sordo και Meeke. Τα Mini μπορεί να μην κινούνται σε ρυθμό βάθρου αυτή τη φορά αλλά ένας διπλός τερματισμός μόνο αρνητικό αποτέλεσμα δεν θα μπορεί να χαρακτηριστεί.
Αύριο διεξάγετε η δεύτερη ημέρα του αγώνα που περιλαμβάνει όπως και σήμερα 6 ειδικές διαδρομές.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Jari-Matti Latvala |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου