“Εάν δεν το απολάμβανα δεν θα επέστρεφα”, σχολίασε ο Kimi Raikkonen για την πολύαναμενόμενη επιστροφή του στην Formula 1 το 2012 με την Lotus Renault GP. “Δεν με νοιάζει τι λένε”, δήλωσε ο Φιλανδός σχετικά με το εάν έχει κίνητρο ακόμα ή όχι.
Την πρώτη του συνέντευξη έδωσε ο Kimi Raikkonen η οποία περιλαμβάνεται στην ανακοίνωση της Renault.
Γιατί αποφάσισες να επιστρέψεις;
Ο κύριος λόγος είναι πως ποτέ δεν έχασα το πάθος μου να αγωνίζομαι στην Formula 1. Ίσως για όλα τα άλλα τριγύρω από αυτή. Αλλά όταν έκανα μερικούς αγώνες NASCAR αυτή την χρονιά παρατήρησα ότι έλειπε η αγωνιστική πλευρά, το να αγωνίζεσαι αντίπαλος με τον άλλο, διότι στα ράλι αγωνίζεσαι αντιμέτωπος με το ρολόι. Συνέβησαν διάφορα πράγματα και καταφέραμε να έχουμε μια ωραία συζήτηση με την Lotus Renault GP και πραγματοποιήσαμε την συμφωνία. Είμαι πραγματικά πάρα πολύ χαρούμενος με αυτό.
Γιατί διάλεξες την Lotus Renault GP;
Πραγματικά υπήρχαν δυο επιλογές. Υπήρχε αυτή και η Williams. Όλα έγιναν όπως θέλαμε εδώ οπότε αυτός είναι ο λόγος.
Πιστεύεις ότι η Formula 1 θα είναι πολύ διαφορετική σε σχέση με αυτό που ξέρεις από το 2009 με το DRS, τα ελαστικά της Pirelli κ.τ.λ.;
Σε σύγκριση με το 2009 η μεγαλύτερη διαφορά για του χρόνου θα είναι πιθανών τα ελαστικά. Δεν νομίζω πως υπάρχουν πολλές διαφορές στο μονοθέσιο. Το DRS είναι καινούργιο αλλά αυτό βασικά είναι ίδιο με το παρελθόν. Το κουμπί που είχαμε για την εμπρός πτέρυγα τώρα χρησιμοποιείτε για την πίσω. Θα μαντέψω πως η κύρια διαφορά θα είναι τα ελαστικά.
Σε προσωπικό επίπεδο, ποια είναι η κύρια διαφορά σε σχέση με τον Kimi που είδαμε το 2009; Σε τι είσαι καλύτερος οδηγός;
Δεν ξέρω. Απείχα δυο χρόνια. Δεν οδήγησα και δεν μπήκα ποτέ σε μονοθέσιο από το 2009 και μετά. Είμαι δυο χρόνια μεγαλύτερος πλέον και δεν νομίζω πως έχει αλλάξει κάτι άλλο ουσιαστικά. Ήταν πραγματικά πολύ ωραίο που προσπάθησα να μάθω τους αγώνες ράλι τα τελευταία δυο χρόνια. Κάποιες φορές ήταν πολύ δύσκολα. Φέτος πιο εύκολα αλλά ακόμα παρέμενε ένα πολύ δύσκολο σπόρ. Πραγματικά ανυπομονώ να επιστρέψω. Η Formula 1 είναι κάτι που γνωρίζω πως δουλεύει αφού ήμουν για πολλά χρόνια, σε σχέση με τους αγώνες ράλι που δεν ήξερα τι θα συμβεί. Το ίδιο και με τους αγώνες NASCAR. Οπότε από αυτή την άποψη θα είναι πάρα πολύ πιο εύκολο να επιστρέψω και θα είναι περισσότερο φυσιολογικό.
Έχεις αλλάξει ήδη το πρόγραμμα γυμναστικής σου;
Προπονούμουν όσο ήμουν στους αγώνες ράλι αλλά σίγουρα δεν είναι το ίδιο από άποψης φυσικής κατάστασης. Στους αγώνες ράλι πρέπει να κάθεσαι σε ένα αυτοκίνητο όλο το τριήμερο. Στην Formula 1 απαιτεί περισσότερο καλή φυσική κατάσταση αλλά για μικρότερο διάστημα. Πριν από ένα μήνα ξεκίνησα να κάνω την κατάλληλη προπόνηση για την Formula 1. Ο λαιμός είναι το περισσότερο δύσκολο πράγμα που θα πρέπει να είναι έτοιμο αλλά ακόμα έχουμε αρκετό χρόνο.
Κοιτώντας πίσω στο 2009 ποια είναι η αίσθηση που έχεις για την οδήγηση της Formula 1;
Θυμάμαι το φρενάρισμα και το πόσο γρήγορα συμβαίνουν όλα. Αλλά σε σύγκριση με τους αγώνες ράλι έχεις λίγο περισσότερο χρόνο. Στα ράλι δεν σου δίνεται δεύτερη ευκαιρία. Όταν κάνεις ένα λάθος τέλος. Δεν υπάρχουν έξοδοι διαφυγής. Στην Formula 1 υπάρχουν πολλοί και μπορείς να ανοίξεις λίγο την γραμμή σου χωρίς μεγάλες συνέπειες. Μπορεί να χάσεις έναν γύρο στις δοκιμές ή στις κατατακτήριες αλλά στον αγώνα μπορεί να μην χάσεις θέση. Το φρενάρισμα και τις δυνάμεις G λογικά θα τα συνηθίσω γρήγορα. Το μεγαλύτερο θέμα θα είναι να συνηθίσει ξανά ο σβέρκος. Όλα τα άλλα θα πάρουν λίγο αλλά δεν είναι μεγάλα προβλήματα.
Έξι παγκόσμιοι πρωταθλητές στο grid της επόμενης χρονιάς με την επιστροφή σου στην Formula 1. Πόσο βοηθάει αυτό στο κίνητρο σου;
Δεν θα επέστρεφα εάν δεν είχα κίνητρο. Πάντα γίνεται πολύ κουβέντα για το κίνητρο αλλά κανένας δεν ξέρει πραγματικά τι κάνω ή τι πιστεύω εκτός από εμένα. Πραγματικά δεν με νοιάζει τι λένε για εμένα. Αλλά είμαι χαρούμενος που επιστρέφω. Δεν θα έβαζα το όνομα μου σε ένα συμβόλαιο εάν δεν το απολάμβανα πραγματικά. Οπότε θα είναι ενδιαφέρων και συναρπαστικό που επιστρέφω.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου