Δια στόματος του Filippo Preziosi, η Ducati επιβεβαίωσε πως στα τεστ που θα πραγματοποιηθούν αυτή την εβδομάδα στην πίστα της Βαλένθια με την μοτοσυκλέτα του 2012, θα χρησιμοποιήσουν περιμετρικό πλαίσιο από αλουμίνιο.
Έτσι τόσο ο Valentino Rossi όσο και ο Nicky Hayden θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το νέο πλαίσιο μέσα στην εβδομάδα. Ο Filippo Preziosi, σχεδιαστής της Desmosedici, είπε σχετικά:
«Η μοτοσικλέτα δεν θα είναι αυτή που θα χρησιμοποιήσουμε στον πρώτο αγώνα. Η μοτοσικλέτα που θα δείτε αύριο είναι πειραματική, ένα πραγματικό πρωτότυπο για να δώσουμε στους σχεδιαστές μας τους στόχους για να σχεδιάσουν τη μοτοσικλέτα του μέλλοντος. Δεν περιμένουμε στις δοκιμές να κάνουμε κάποιο βήμα στην απόδοσή μας διότι η μοτοσικλέτα είναι πάνω-κάτω η ίδια με την υπάρχουσα, αλλά με διαφορετική τεχνολογία. Πιστεύουμε ισχυρά πως προχωράμε προς τη σωστή κατεύθυνση αλλά οι ανταγωνιστές μας έχουν πλεονέκτημα και δεν είναι εύκολο να πούμε πότε και εάν θα τους φτάσουμε. Αναμφίβολα όμως θα τα δώσουμε όλα και θα προσπαθήσουμε για να το πετύχουμε».
«Πιστεύουμε ότι το πλαίσιο με ενεργό τμήμα τον κινητήρα είναι καλή ιδέα γενικά αλλά πιστεύουμε ότι το MotoGP έχει περιορισμούς οι οποίοι μας οδήγησαν να κάνουμε αυτήν την επιλογή. Τα ελαστικά είναι πολύ καλά από τεχνικής άποψης και μπορείς να πιέσεις τόσο το μπροστινό ώστε να πετύχεις τον ταχύτερο χρόνο στον τελευταίο γύρο. Αλλά για να φτάσεις σε αυτό το αποτέλεσμα απαιτείται συγκεκριμένη ακαμψία στο πλαίσιο ώστε να λειτουργούν αυτού του είδους τα ελαστικά».
«Το άλλο σημείο που μας οδήγησε στο να επιλέξουμε αυτού του είδους πλαίσιο είναι ο αριθμός των κινητήρων που είναι περιορισμένος. Αν θέλεις να αλλάξεις τις διαστάσεις ή την κατανομή βάρους πρέπει να επανασχεδιάσεις τα νέα εξαρτήματα για τον νέο κινητήρα και αυτό είναι πολύ δαπανηρό. Αλλά είναι αδύνατο να βγάλεις την χρονιά με μόλις 6 κινητήρες. Έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε τον 7ο κινητήρα μόνο και μόνο επειδή θέλαμε να αλλάξουμε το εμπρός μέρος του πλαισίου και αυτός φυσικά δεν είναι σωστός τρόπος να κερδίζεις πρωταθλήματα. Γι’ αυτό τον λόγο όταν γνωρίζεις πολύ καλά τι θέλεις να κάνεις η λύση του πλαισίου με ενεργό μέρος τον κινητήρα είναι πολύ καλή. Όταν όμως πρέπει να δουλεύεις συνεχώς στην εξέλιξη της μοτοσικλέτας σε σχέση με τα ελαστικά ή της απαιτήσεις των αναβατών το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι ένα πλήρες πλαίσιο και αυτό είναι που έπρεπε να κάνουμε».
«Αποφασίσαμε κατά την διάρκεια της σεζόν να θυσιάσουμε τα αποτελέσματα και να χρησιμοποιήσουμε τα αγωνιστικά τριήμερα σαν δοκιμές. Εάν αποφασίζαμε να κρατήσουμε τη μοτοσικλέτα που είχαμε στο Κατάρ για ολόκληρη την χρονιά τότε σίγουρα ο Valentino και 0 Nicky θα πετύχαιναν καλύτερα αποτελέσματα. Αλλά το αρνητικό σε αυτήν την περίπτωση θα ήταν να μην χτίζαμε τη γνώση για να σχεδιάζαμε την μοτοσικλέτα του μέλλοντος», είπε ο Preziosi.
Πρόσφατα ο αρχιμηχανικός του Valentino Rossi, Jeremy Burgees, είχε δηλώσει:
«Πρέπει να καταλάβουμε τι παραπάνω έχει να μας προσφέρει ένα συμβατικό πλαίσιο. Η Ducati έχει προσλάβει τα σωστά άτομα για να κατανοήσει αυτά τα concept ώστε να τα φέρουν σε εμάς στην πίστα και να αποκτήσουμε πολύ γνώση η οποία θα βοηθήσει το αγωνιστικό τμήμα τα επόμενα χρόνια».
«Το γεγονός ότι τους τελευταίους 2 ή 3 μήνες η Ducati έχει αλλάξει τόσα πολλά και τόσο γρήγορα είναι ενδεικτικό του του πόσο αποφασισμένοι είναι ώστε να φτάσουν το project μέχρι το τέλος. Δεν θέλουμε να κάνουμε τεράστιες αλλαγές τόσο γρήγορα διότι αυτό θα είναι επιβλαβές για το project και έχουμε αρκετό χρόνο μέχρι τις πρώτες δοκιμές του Ιανουαρίου, και ακόμα περισσότερο μέχρι τον πρώτο αγώνα για να εξερευνήσουμε ποιο σχέδιο θα μας ταιριάξει καλύτερα»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου