Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Υψηλοί στόχοι για Caterham (pics)


Ο Τεχνικός Διευθυντής της Μαλαισιανής ομάδας, Mike Gascoyne, στο πλαίσιο της παρουσίασης του καινούργιου μονοθεσίου εξέφρασε την επιθυμία της Caterham να ανεβάσει επίπεδο.


Αυτή θα είναι η τρίτη χρονιά της ομάδας του Tony Fernandes, η οποία μέχρι και πέρυσι ονομαζόταν Team Lotus. Η δικαστική μάχη με το Group Lotus τελείωσε μετά το τέλος του πρωταθλήματος του 2011 και έτσι ο Fernandes αποφάσισε να μετονομάσει την ομάδα σε Caterham, την οποία είχε αγοράσει πέρυσι μεσούσης της περιόδου.

Η Caterham είναι το πρώτο μονοθέσιο  του 2012 που παρουσιάζετε, έστω και διαδικτυακά, και ο Τεχνικός Διευθυντής της, Mike Gascoyne, φρόντισε να μας μιλήσει για τους στόχους της ομάδας για την φετινή χρονιά.


«Νομίζω πως πρέπει πρώτα να δούμε το μονοθέσιο στην πίστα και να πάρουμε το feedback από τα πρώτα τεστ. Μέχρι να τρέξει το μονοθέσιο έχουμε μόνο νούμερα και δεδομένα από την προσομοίωση, και εργαζόμαστε πάνω σε αυτά», είπε ο Gascoyne.

«Κάθε ομάδα θέλει να ανέβει στο grid και εμείς δεν διαφέρουμε. Τερματίσαμε δέκατοι τις δυο τελευταίες χρονιές, κάτι που ήταν ο στόχος μας. Τώρα όμως νομίζω πως είναι η ώρα να πάμε  ξανά περεταίρω μπροστά. Περιμένουμε να δούμε όταν θα βρεθούμε στην πίστα».

Ο Τεχνικός Διευθυντής της Caterham ανέλυσε και το σκεπτικό για το παράξενο (αλλά και πολύ άσχημο εκ πρώτης όψεως και κατά γενικής ομολογίας) νέο ρύγχος της CTO1, το οποίο έχει παρομοιαστεί με πλατύποδα.

«Οι κανονισμοί άλλαξαν τα όρια του ύψος της κορυφής του ρύγχους ώστε να διασφαλιστεί πως δεν θα είναι τόσο ψηλό. Η πρόκληση για εμάς είναι πως πάντα θέλεις να έχεις το σασί όσο ψηλότερα γίνεται ώστε να επιτρέπει την καθαρή ροή του καθαρού  αέρα κάτω από το μονοθέσιο, και αυτό που βλέπετε στην CT01 είναι η δικιά μας λύση».

Ο Gascoyne πιστεύει πως οι περισσότερες ομάδες φέτος θα ακολουθήσουν την ίδια κατεύθυνση στο ρύγχος των καινούργιων τους μονοθεσίων.

«Είμαστε το πρώτο μονοθέσιο που παρουσιάζεται και προφανώς έχει δημιουργηθεί πολύ κουβέντα γύρο από αυτό, αλλά εξαιτίας των κανονισμών του 2012 νομίζω πως πιθανότατα θα δούμε αυτόν τον τύπο του ρύγχους στα περισσότερα φετινά μονοθέσια». 

Η Caterham δεν έχει ακόμα καταφέρει να πάρει κάποιο βαθμό στα δυο χρόνια που βρίσκετε στην Formula 1.


Η νέα CTO1...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου