Ο Jorge Lorenzo πιστεύει πως τον πρώτο λόγο σε μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα έχουν οι μηχανικοί της ομάδας, επισήμανε όμως πως για την επιτυχία χρειάζεται και το ταλέντο του αναβάτη. "Πήρα ρίσκα για να σταματήσω τον Stoner", είπε για την περσινή χρονιά ο πρωταθλητής του 2010.
Το αν ένας αναβάτης μπορεί να κάνει μια μοτοσυκλέτα ανταγωνιστική ήταν, και μάλλον θα είναι πάντα, μια κουβέντα που θα χωράει πολύ συζήτηση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα που θολώνει ακόμα περισσότερο τα νερά είναι η επιτυχημένη μετάβαση του Valentino Rossi από την Honda στην Yamaha το 2004, αλλά και η προβληματική από την δεύτερη στην Ducati το 2011.
Ο Jorge Lorenzo, μιλώντας στην ισπανική AS, εξέφρασε την άποψη πως τον κύριο λόγο στο πόσο ανταγωνιστική θα είναι μια μοτοσυκλέτα τον έχουν οι μηχανικοί της ομάδας.
«Αν η Yamaha είναι πολύ ανταγωνιστική το 2012 δεν θα οφείλεται σε μένα, αλλά στους μηχανικούς, οι οποίοι δουλεύουν όλη μέρα σε έναν υπολογιστή και σχεδιάζουν εξαρτήματα για το πλαίσιο και τον κινητήρα. Δεν έχω ιδέα από μηχανολογία άρα όλα εξαρτώνται από τους μηχανικούς της Yamaha. Το μοναδικό πράγμα που κάνω είναι να δίνω κατευθύνσεις για το πώς συμπεριφέρεται η μοτοσικλέτα στην πίστα. Είμαι απλά ένας αναβάτης και το ίδιο ισχύει και για τους Stoner, Pedrosa και τον Valentino. Είναι σημαντικό να δώσεις ξεκάθαρες πληροφορίες για την μοτοσικλέτα, αλλά τα υπόλοιπα εξαρτώνται από τους μηχανικούς».
Παρόλα αυτά ο Lorenzo επισήμανε πως το ταλέντο ενός αναβάτη παίζει ακόμα ρόλο, και πως κάνει την διαφορά σε μια ομάδα…
«Το 2010 η Yamaha είχε 4 αναβάτες και ο πρωταθλητής ήμουν εγώ. Και πέρυσι η Honda είχε 4 εργοστασιακές μοτοσικλέτες και νικητής ήταν ο Stoner. Τελικά ο αναβάτης είναι τόσο σημαντικός όσο και η μοτοσυκλέτα… ίσως και λίγο περισσότερο».
Ο Lorenzo μίλησε και για το ατύχημα του στο Warm-up του GP της Αυστραλίας, το οποίο του στοίχησε και την συμμετοχή του στα τελευταία 3 gp (αν και αυτό της Μαλαισίας τελικά ματαιώθηκε), αφού έκοψε μέρος του δαχτύλου του κατά την πτώση που είχε.
«Ο Casey εκτός από ένας απίστευτα ταλαντούχος αναβάτης, είχε και μια πάρα πολύ ανταγωνιστική μοτοσικλέτα και με πίεσε να οδηγήσω στο όριο. Αυτό έχει τα ρίσκα του και στην Αυστραλία έκανα το λάθος θέλοντας να είμαι όσο περισσότερο κοντά του στο ζέσταμα ώστε να προετοιμαστώ για να τον κερδίσω μέσα στην πατρίδα του, κάτι που ήταν σχεδόν αδύνατο. Έκανα λάθος και ίσως να το μετανιώσω, όμως από όλα κάτι μαθαίνεις», είπε ο Ισπανός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου