Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Μεγάλες προσδοκίες από την Mp4-27 στην Mclaren (Pics+Vid)


Η Mclaren-Mercedes παρουσίασε εχθές στο Woking την Mp4-27, και οι άνθρωποι της βρετανικής ομάδας στηρίζουν επάνω της τις προσδοκίες τους για να επιστρέψουν ξανά στην κορυφή.


Με μια σεμνή τελετή, η Mclaren-Mercedes παρουσίασε χθες στο Woking την MP4-27. Τα αποκαλυπτήρια του καινούργιου μονοθεσίου έκανα φυσικά οι δυο πιλότοι της ομάδας, Lewis Hamilton και Jenson Button, με την ομάδα να ελπίζει πως αυτό θα είναι το μονοθέσιο το οποίο θα εκθρονίσει την Red Bull από τον θρόνο του πρωταθλητή.

Εμφανισιακά η Mp4-27 μοιάζει αρκετά με την MP4-26, με σημαντικότερη διαφορά τα πλαϊνά sidepods σχήματος U  τα οποία δεν κληρονομήθηκαν στο καινούργιο μονοθέσιο. Αλλαγμένο είναι και το πίσω μέρος, ενώ (ευτυχώς) το ρύγχος της Mclaren δεν ακολούθησε την πολύ άσχημη σχεδιαστική διαδρομή της Caterham.


Ο Jenson Button εντυπωσίασε την περσινή χρονιά καθώς από τα μέσα του πρωταθλήματος και μετά ανέλαβε αυτός τον πρώτο ρόλο στην Βρετανική ομάδα. Ο Βρετανός κέρδισε τρείς νίκες και ολοκλήρωσε την χρονιά δεύτερος, ενώ κατά γενική ομολογία ίσως αυτή να ήταν και η καλύτερη χρονιά της καριέρας του. Πλέων ο Βρετανός μπαίνει στην τρίτη του χρονιά στην Mclaren, και όπως είπε και ο ίδιος ανυπομονεί να βρεθεί στο cockpit της καινούργιας Mclaren.

«Προσωπικά δεν αισθανόμουν πως πρώκειτε να κερδίσουμε πέρυσι κάποιο αγώνα ύστερα από τα πρώτα τεστ. Φυσιολογικά παίρνεις καλή αίσθηση στο πρώτο τεστ και μετά χτίζεις επάνω σε αυτό για τον πρώτο αγώνα. Είναι δύσκολο να πούμε που βρισκόμαστε αλλά ελπίζω μετά τις δοκιμές της Jerez να βρισκόμαστε σε καλή θέση».




«Είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Αυτή είναι η στιγμή για να δούμε πόσο σκληρά δουλέψαμε όλοι. Είναι πολύ συναρπαστική ημέρα. Όλα τα παιδιά δουλεύουν ασταμάτητα από την ώρα που τελείωσε το πρωτάθλημα του 2011 ώστε να βελτιώσουν το μονοθέσιο όσο περισσότερο γίνεται στους προσομοιωτές, και πραγματικά  ανυπομονώ να το δοκιμάσουμε στην Jerez. Είμαι σίγουρος πως όλοι είναι λιγάκι ανήσυχοι όταν ξεκινάνε οι δοκιμές και πραγματικά δεν μπορώ να περιμένω για να μπω μέσα στο μονοθέσιο».

«Η Red Bull θα είναι δυνατή. Δεν μπορείς ξαφνικά να φτιάξεις ένα κακό μονοθέσιο ύστερα από δυο συνεχόμενα πρωταθλήματα. Ελπίζω να το κάνουν αλλά θα μου κάνει μεγάλη εντύπωση», δήλωσε ο Button.

Αντιθέτως, ο Lewis Hamilton μάλλον θα θέλει να αφήσει πίσω του το πολύ άσχημο για τον ίδιο 2011. Η περσινή χρονιά κύλησε με αρκετά λάθη και πολλές ποινές, ενώ στιγματίστηκε και με τις αρκετές συγκρούσεις που είχε με τον Felipe Massa, τόσο εντός, όσο και εκτός πίστας. Ο ίδιος ο Βρετανός δήλωσε πως κατά την διάρκεια του χειμερινού διαλείμματος προσπάθησε να φορτίσει όσο περισσότερο μπορούσε τις μπαταρίες του, ενώ φρόντισε να αλλάξει εντελώς παραστάσεις.

«Ο χειμώνας είναι μια καλή ευκαιρία για να φορτίσεις τις μπαταρίες. Πέρασα χρόνο στο βουνό, έκανα πεζοπορία και τρέξιμό ώστε να βελτιώσω και την φυσική μου κατάσταση ώστε να αρχίσω να προετοιμάζομαι για την καινούργια χρονιά. Είναι πάντα καλό να ξεφεύγεις μακριά από όλα. Αλλάζεις παραστάσεις».




«Παρακολουθώντας την ανάπτυξη της MP4-27 κατά την διάρκεια του χειμώνα πραγματικά πήρα κουράγιο από τα αποτελέσματα και τα δεδομένα που μου έδειξαν οι μηχανικοί. Νομίζω πως ήδη έχουμε μια δυνατή βάση για να χτίσουμε επάνω. Ο Jenson και εγώ κερδίσαμε 6 αγώνες πέρυσι με την MP4-26 και νομίζω πως έχουμε διατηρήσει όλα τα πλεονεκτήματα και την αξιοπιστία από αυτό το σχέδιο, ενσωματώνοντας νέες ιδέες στο καινούργιο μονοθέσιο».

«Σίγουρα η μεγαλύτερη αλλαγή για το 2012 είναι οι αλλαγές στους κανονισμούς των εξατμίσεων, οι οποίοι μείωσαν την κάθετη δύναμη και την πρόσφυση σε σχέση με πέρυσι. Αυτό όμως έδωσε έμφαση στους μηχανικούς μας να προσπαθήσουν να τα ανακτήσουν σε άλλους τομείς», δήλωσε ο Hamilton.

Ο Διευθυντής της Mclaren, Martin Whitmarsh, δήλωσε μετά την παρουσίαση της MP4-27.

«Αυτή την χρονιά δεν είμαστε επιφυλακτικοί καθώς έχουμε βρει μια πολύ καλή απόδοση. Έχουμε θέσει δύσκολους στόχους οι οποίοι αν επιτευχθούν τότε νομίζω πως θα παλέψουμε για το πρωτάθλημα. Δεν τους έχουμε πετύχει ακόμα, αλλά με λίγη δουλειά θα τα καταφέρουμε», είπε ο Βρετανός, ο οποίος θέλει όπως δήλωσε να αποφύγουν τα προβλήματα που αντιμετώπισαν πέρυσι το χειμώνα.

Ο Tim Goss, Διευθυντής μηχανολογίας της βρετανικής ομάδας, δήλωσε μετά την παρουσίαση της MP4-27.

«Θέσαμε για τους εαυτούς μας δύσκολους και φιλόδοξους στόχους και στοχεύουμε να τους πετύχουμε από τον πρώτο κιόλας αγώνα, έχοντας ένα αυτοκίνητο νικητή. Αυτό το μονοθέσιο είναι ένα τελείως διαφορετικό σχέδιο από την αρχή ως το τέλος. Είναι πολύ λίγα αυτά που μεταφέραμε από το παλιό μονοθέσιο. Μόνο το σύστημα καυσίμων έχει παραμείνει ίδιο, όλα τα άλλα πάνω στο μονοθέσιο έχουν αλλαχθεί».

Ο Goss δήλωσε επίσης πως είδη υπάρχουν σχεδιασμένες αναβαθμίσεις για κάποια μέρη του μονοθεσίου.

«Έχουμε μεγάλα σχέδια, αναβαθμίσεις για την εμπρός και πίσω πτέρυγα, το πάτωμα αλλά και το πλαίσιο είναι ήδη προγραμματισμένες».

Ο Paddy Lowe, Τεχνικός Διευθυντής της Mclaren, πιστεύει πως οι περιορισμοί που υπάρχουν στους τεχνικούς κανονισμούς δεν επιτρέπουν να δούμε πολλές καινοτομίες.

«Οι κανονισμοί μας οδήγησαν μέσα σε κάποια στενά περιθώρια. Δεν βλέπουμε μεγάλες και ριζικές αλλαγές μέσα σε μια χρονιά. Το μονοθέσιο δείχνει αρκετά ίδιο αλλά από κάτω έχουν γίνει πάρα πολλές αλλαγές. Κάθε μέρος έχει αξιολογηθεί με βάση το βάρος αλλά και την απόδοση».

«Έχουμε κάνει πάρα πολύ δουλειά στο πίσω μέρος το οποίος είναι πιο “καθαρό”, ενώ είχαμε πολύ δουλειά να κάνουμε και με τις εξατμίσεις. Αυτό έδωσε μια πραγματική πρόκληση στους αεροδυναμιστές μας που έπρεπε να βρουν, όχι μόνο κάθετη δύναμη, αλλά και την σωστή ισορροπία. Χρειάζεσαι την κάθετη δύναμη αλλά επίσης θα πρέπει να είσαι σε θέση να την χρησιμοποιήσεις στα σωστά σημεία».

Επίσης ο Lowe εξήγησε πως η Mclaren εγκατέλειψε τα sidepods σχήματος U καθώς μετά την απαγόρευση των blown diffuser χαθήκαν τα αεροδυναμικά οφέλη που έδινε ο σχεδιασμός τους.

Δείτε επίσης: Η νέα Mclaren MP4-27 (PICS)









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου