Σε ένα gp που έγινε τις κακομοίρας, με κλειστές διαφορές και επικές μάχες, ο Nico Rosberg χάρισε στην Mercedes GP και τον εαυτό του την παρθενική τους νίκη. Βάθρο για τις δυο Mclaren με Button και Hamilton, με τις δυο Red Bull να ακολουθούν.
Ίσως δεν υπάρχουν λέξεις για να περιγράψουμε το θέαμα που προσέφερε στους θεατές ο τρίτος αγώνας της χρονιάς στην Κίνα. Απίστευτες μονομαχίες, φοβερές άμυνες, ακόμα καλύτερες επιθέσεις, διαφορετικές στρατηγικές, αλλά και οι συνεχείς ανακατατάξεις συμπλήρωσαν το παζλ του σημερινού αγώνα.
Ο Nico Rosberg κατάφερε να κρατήσει την πρώτη θέση από την εκκίνηση μέχρι το τέλος του αγώνα, και έτσι στην 111η συμμετοχή του στην Formula 1 κατάφερε να πάρει την παρθενική του νίκη στην Formula 1. Η W03 όχι μόνο δεν "έφαγε" τα ελαστικά της αλλά στην Mercedes επέλεξαν και ένα pit stop λιγότερο σε σχέση με τις δυο Mclaren που θεωρητικά τουλάχιστον ήταν η μεγαλύτερη απειλή.
Ίσως να ήταν και πρακτικά πάντως εάν ο Jenson Button δεν αντιμετώπιζε προβλήματα με τον πίσω αριστερό τροχό του στο τρίτο και τελευταίο pit stop, πράγμα που όχι μόνο του κόστισε σε χρόνο, αλλά τον έκανε να κολλήσει πίσω από τους πιο πίσω οδηγούς και να χάσει ακόμα περισσότερο. Μέχρι να περάσει τους Grosjean, Vettel και Raikkonen ο Button χρειάστηκε πολλούς γύρους και έχασε πολύ χρόνο, έτσι αρκέστηκε στην, πολύτιμη πάντως, δεύτερη θέση.
Το βάθρο ολοκλήρωσε ο Lewis Hamilton που κατάφερε να περάσει τον Sebastian Vettel δυο γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, βγάζοντας εκτός βάθρου τον Γερμανό πιλότο της Red Bull. Ο Vettel, όπως και ο Raikkonen, επέλεξαν στρατηγική δυο pit stops και μέχρι τον 48ο γύρο βρισκόντουσαν στις θέσεις δύο και τρία, κρατώντας πίσω τους ένα τρενάκι που έφτανε μέχρι τις θέσεις εκτός της βαθμολογούμενη δεκάδας.
Τα ελαστικά του Raikkonen όμως κάπου εκεί "τελείωσαν" και ο Φιλανδός άρχισε να χάνει μαζεμένες θέσεις, ενώ αυτά του Vettel άντεξαν μέχρι και τους τελευταίους γύρους. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ο Raikkonen να βγει εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας, ενώ ο Vettel τερμάτισε τελικά στην πέμπτη θέση, αφού στον τελευταίο γύρο τον πέρασε και ο teammate του Mark Webber.
Ακολούθησε η Lotus του Romain Grosjean, με τον Γάλλο να καταφέρνει να τερματίζει για πρώτη φορά φέτος, μαζεύοντας τους πρώτους του βαθμούς. Τις θέσεις εφτά και οκτώ κατέλαβαν οι δυο Williams των Senna και Maldonado, ενώ ο Fernano Alonso που έδωσε πολλές μάχες τελικά κατάφερε να τερματίσει μόλις ένατος. Την δεκάδα ολοκλήρωσε ο Kamui Kobayashi που πέρασε τον teammagte στους τελευταίους γύρους.
Άτυχος ήταν ο Michael Schumacher καθώς ένα λάθος και μια ασυνεννοησία των μηχανικών του κατά την διάρκεια του pit stop του τον έθεσε εκτός αγώνα, χάνοντας ίσως μια τεράστια (ελπίζουμε όχι μοναδική) ευκαιρία να βρεθεί στο βάθρο. Ο Γερμανός ήταν και η μοναδική εγκατάλειψη του αγώνα.
Τον ταχύτερο γύρο του αγώνα πέτυχε ο Kamui Kobayashi.
Ίσως δεν υπάρχουν λέξεις για να περιγράψουμε το θέαμα που προσέφερε στους θεατές ο τρίτος αγώνας της χρονιάς στην Κίνα. Απίστευτες μονομαχίες, φοβερές άμυνες, ακόμα καλύτερες επιθέσεις, διαφορετικές στρατηγικές, αλλά και οι συνεχείς ανακατατάξεις συμπλήρωσαν το παζλ του σημερινού αγώνα.
Ο Nico Rosberg κατάφερε να κρατήσει την πρώτη θέση από την εκκίνηση μέχρι το τέλος του αγώνα, και έτσι στην 111η συμμετοχή του στην Formula 1 κατάφερε να πάρει την παρθενική του νίκη στην Formula 1. Η W03 όχι μόνο δεν "έφαγε" τα ελαστικά της αλλά στην Mercedes επέλεξαν και ένα pit stop λιγότερο σε σχέση με τις δυο Mclaren που θεωρητικά τουλάχιστον ήταν η μεγαλύτερη απειλή.
Ίσως να ήταν και πρακτικά πάντως εάν ο Jenson Button δεν αντιμετώπιζε προβλήματα με τον πίσω αριστερό τροχό του στο τρίτο και τελευταίο pit stop, πράγμα που όχι μόνο του κόστισε σε χρόνο, αλλά τον έκανε να κολλήσει πίσω από τους πιο πίσω οδηγούς και να χάσει ακόμα περισσότερο. Μέχρι να περάσει τους Grosjean, Vettel και Raikkonen ο Button χρειάστηκε πολλούς γύρους και έχασε πολύ χρόνο, έτσι αρκέστηκε στην, πολύτιμη πάντως, δεύτερη θέση.
Το βάθρο ολοκλήρωσε ο Lewis Hamilton που κατάφερε να περάσει τον Sebastian Vettel δυο γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, βγάζοντας εκτός βάθρου τον Γερμανό πιλότο της Red Bull. Ο Vettel, όπως και ο Raikkonen, επέλεξαν στρατηγική δυο pit stops και μέχρι τον 48ο γύρο βρισκόντουσαν στις θέσεις δύο και τρία, κρατώντας πίσω τους ένα τρενάκι που έφτανε μέχρι τις θέσεις εκτός της βαθμολογούμενη δεκάδας.
Τα ελαστικά του Raikkonen όμως κάπου εκεί "τελείωσαν" και ο Φιλανδός άρχισε να χάνει μαζεμένες θέσεις, ενώ αυτά του Vettel άντεξαν μέχρι και τους τελευταίους γύρους. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ο Raikkonen να βγει εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας, ενώ ο Vettel τερμάτισε τελικά στην πέμπτη θέση, αφού στον τελευταίο γύρο τον πέρασε και ο teammate του Mark Webber.
Ακολούθησε η Lotus του Romain Grosjean, με τον Γάλλο να καταφέρνει να τερματίζει για πρώτη φορά φέτος, μαζεύοντας τους πρώτους του βαθμούς. Τις θέσεις εφτά και οκτώ κατέλαβαν οι δυο Williams των Senna και Maldonado, ενώ ο Fernano Alonso που έδωσε πολλές μάχες τελικά κατάφερε να τερματίσει μόλις ένατος. Την δεκάδα ολοκλήρωσε ο Kamui Kobayashi που πέρασε τον teammagte στους τελευταίους γύρους.
Άτυχος ήταν ο Michael Schumacher καθώς ένα λάθος και μια ασυνεννοησία των μηχανικών του κατά την διάρκεια του pit stop του τον έθεσε εκτός αγώνα, χάνοντας ίσως μια τεράστια (ελπίζουμε όχι μοναδική) ευκαιρία να βρεθεί στο βάθρο. Ο Γερμανός ήταν και η μοναδική εγκατάλειψη του αγώνα.
Τον ταχύτερο γύρο του αγώνα πέτυχε ο Kamui Kobayashi.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου