Ο αρχιμηχανικός του Casey Stoner, Christian Gabarrini, μίλησε στο GPOne.com για την προσωπικότητα του Stoner, για την ξεχωριστή του αίσθηση πάνω στο γκάζι, αλλά και την μοτοσυκλέτα γενικότερα, αλλά και για το κίνητρό του που δεν είναι τα λεφτά.
Ο Christian Gabarrini είναι ο αρχιμηχανικός του Casey Stoner από την πρώτη χρονιά του Αυστραλού στα MotoGP το 2006. Οπότε είναι ένας από τους ανθρώπους που γνωρίζει από πρώτο χέρι τον Casey Stoner, τόσο ως οδηγό, όσο και ως άνθρωπο.
«Το να δουλεύεις με τον Casey μπορεί να είναι είτε πολύ απλό είτε εξαιρετικά πολύπλοκο. Εξαρτάται πώς το βλέπει. Είναι απίστευτα ευαίσθητος, χρειάζεται μόλις λίγους γύρους να κατανοήσει τα θετικά και τα αρνητικά της μοτοσυκλέτας», είπε ο Gabarrini στο GPOne.com. «Μιλάει ξεκάθαρα και χωρίς να μασάει τα λόγια του. Άλλοι αναβάτες ενδεχομένως να είναι περισσότερο διστακτικοί στο να πουν ξεκάθαρα την γνώμη τους, αλλά και γι’ αυτό οι χρόνοι τους δεν κατεβαίνουν. Μερικά προβλήματα φαίνονται ξεκάθαρα από την τηλεμετρία, αλλά βασιζόμαστε επίσης και στην ικανότητα των μελών της ομάδας στο να καταγράφουν σωστά τις πληροφορίες του αναβάτη. Εάν η ομάδα είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί επιτυχώς τις ικανότητες του Casey τότε κερδίζουμε πολύτιμο χρόνο».
Ο Gabarrini πιστεύει πως ίσως το βασικότερο χάρισμα του Stoner είναι η αίσθηση, αλλά και η σωστή διαχείριση, του γκαζιού της μοτοσυκλέτας…
«Ο Casey είναι πάρα πολύ ευαίσθητος στο άνοιγμα του γκαζιού, πράγμα που του επιτρέπει να το ανοίγει πολύ νωρίς στις εξόδους των στροφών. Ο τεχνικός στα ηλεκτρονικά συστήματα κ. Lewis (έχει δουλέψει και με τους Jorge Lorenzo, Andrea Dovizioso) επιβεβαίωσε ότι ο Casey έχει μεγάλη ευαισθησία στην διαχείριση της ιπποδύναμης, και ως αποτέλεσμα, αυτό τον κάνει να χρειάζεται λιγότερο τα ηλεκτρονικά σε σύγκριση με άλλους αναβάτες. Με τον έλεγχο του γκαζιού, του πίσω φρένου και την κατάλληλη θέση οδήγησης, ο Stoner αναπληρώνει τον ρόλο των ηλεκτρονικών, τα οποία έχουν ακόμη σημαντικούς περιορισμούς σε σχέση με τον ανθρώπινη ικανότητα στην προσαρμογή».
Με τον Stoner στα χρόνια της Ducati |
«Ο Casey είναι απλός άνθρωπος. Παρά το νεαρό της ηλικίας του είχε πάντοτε αξίες όπως, οικογένεια, ειλικρίνεια και άλλα πράγματα τα συναντάς συνήθως σε ηλικιωμένους ανθρώπους και όχι σε έναν 25χρονο. Δεν του αρέσει η δημοσιότητα, είναι λιγάκι απόμακρος και ντροπαλός, και μερικές φορές παρεξηγείται εξαιτίας της στάσης του. Αλλά είναι και ευθύς.. ίσως περισσότερο από όσο πρέπει».
«Ο Casey μεγάλωσε σε φάρμα με άπλετο χώρο και περιτριγυρισμένος από ζώα. Αγαπά την φύση και του αρέσουν πολύ οι δραστηριότητες που έχουν να κάνουν με αυτή, όπως το ψάρεμα και η ιππασία. Το σπίτι του στην Ελβετία είναι κυριολεκτικά μέσα στο δάσος. Θυμάμαι ότι ήταν πολύ ενθουσιασμένος όταν το είχε προαγοράσει».
Ο Gabarrini αποκάλυψε και μια ιστορία που αφορά τον Αυστραλό αναβάτη.
«Συχνά ο Casey κοιμόταν στο τραπέζι όπου εργαζόμασταν επάνω στα ηλεκτρονικά επειδή θεωρούσε ότι εκεί είχε περισσότερη ησυχία. Ήταν μαζί μας και του άρεσε να βλέπει τις επεμβάσεις των τεχνικών πάνω στην μοτοσυκλέτα. Βέβαια τώρα περνά περισσότερο χρόνο με την γυναίκα του και λιγότερο με εμάς».
Ο Gabarini μάλιστα αποκάλυψε πως το κίνητρο του Stoner δεν είναι τα λεφτά αλλά η προσωπική του ικανοποίηση για τους αγώνες.
«Ο Casey αγωνίζεται γιατί του αρέσει και όχι για τα χρήματα. Θα τρέχει στις πίστες, όσο η ικανοποίησή του θα είναι μεγαλύτερη από την σωματική κόπωση. Αναρωτιέμαι αν θα συνεχίσει για πολλά χρόνια ακόμα. Βέβαια, μόνο αυτός μπορεί να απαντήσει σε αυτό το ερώτημα», κατέληξε ο αρχιμηχανικός του Stoner.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου